آخرین اخبار
کد مطلب: 73202
عکس+لوازم التحريراسلامي بخريم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1133

به گزارش سلام لردگان  به نقل از سايت "حرف تو قيمت اين دفاتر بين 1100 تا 1800 تومان است، قيمتي كه با توجه به كيفيت دفترها و جلد uv و سلفون روي جلدها نسبتا مناسب است و خريد آنها مي تواند نسبت به دفترهاي با كيفيت مشابه، به صرفه تر باشد.

حالا اگر طالب اين دفتر مشق‌ها شده ايد مي توانيد با اين شماره ها تماس بگيريد تا راهنمايي‌تان كند و يا اينكه اگر اهل تهران هستيد به چند نشاني كه در زير آمده برويد:

شماره تماس جهت اطلاعات بيشتر 09199038270 و 02188960477

نشاني مرازك توزيع در تهران:

خيابان انقلاب روبروي دانشگاه تهران، فروشگاه انتشارات کيهان

خيابان انقلاب بين خيابان ابوريحان و خيابان فلسطين، فروشگاه شاهد

خيابان طالقاني جنب ايستگاه مترو، خانه کتاب57

ميدان انقلاب خيابان کارگر جنوبي پاساژ مهستان

ايستگاه مترو ميدان شهدا، فروشگاه كتاب کتابستان

ايستگاه مترو هفت تير، فروشگاه كتاب جرعه

................................................................................................

وبلاگ(‌انعکاس)در اين رابط نوشت:

بعد از مدت ها به همت سايت ايام يک کار فرهنگي خوب براي کودکانمان انجام داديم .سرو سامان دادن لوازم التحرير کودکانمان که سالهاست مسئولين فرهنگي کشور از آن غفلت کرده اند و کودکان ما عشقشان شده بت من و مرد عنکبوتي و اين آخري ها هم جومونگ و بانو سوسانو .اميدوارم اين سر آغازي باشد بر حرکت مسئولين ما در راه فرهنگ سازي براي کودکانمان از سنين کودکي تا يک وقت از خواب بيدار نشويم و ببينيم که دل کودکان ما را خارجي ها برده اند و ما سرمان در زير برف است.

هدفم از نوشتن اين مطلب اين بود که اولا تشکري کرده باشم از سايت ايام و نيز تبليغ کوچکي براي کار بزرگشان ، و دوما ايراد پيشنهاداتي براي اين سايت ،مردم ،توليدکنندگان و مسئولين زيربط داشته باشم.

اميدوارم دست اندرکاران اين سايت به همين مقدار اکتفا نکنند و فعاليت ايشان مثل ديگر کارهاي فرهنگي مقطعي نباشد .دوستان ايام تلاش کنند از نشانه هي معنا دار ديگر نيز در توليداتشان استفاده کنند تا اين محصولات جامعه مخاطب بيشتري پيدا کند .المان هاي همچون عمو پورنگ و ….و در اين راه ثابت قدم باشند.

توليدکنندگان داخلي با حمايت از اين طرح اقدام به توليد اين گونه توليدات کنند.البته نبايد هميشه ما تقصير از گردن توليد کننده بياندازيم .پدر و مادر هاي عزيز هم بايد در خريد لوازم التحرير کمي تامل کنند و با خريد توليدات داخل توليد کنندگان داخلي را براي توليد بهتر ترغيب نمايند.در ضمن دستگاه هاي نظارتي هم از واردات بي رويه وعرضه لوازم التحرير خارجي که رسما فرهنگ جوانان آينده مارا نشانه رفته اند جلوگيري کنند .البته بعضي از توليد کنندگان داخلي هم آگاهانه يا کورکورانه به تقليد از توليدکنندگان خارجي پرداخته و در زمين دشمن بازي مي کنند.استفاده از المان هاي همچون باربي و هري پاتر و … از نظاير اين موضوع هستند.

از سوي ديگر توليد کنندگان داخل هم بايد حق بدهيم چرا که با واردات بي رويه لوازم التحرير و نوسانات قيمت دلار به کلي برنامه ريزي هاي آنان را مختل کرده است و بايد به مسئولين امر فکري به حال توليد کنندگان هم بکنند.چرا که بعضي توليد کنندگان مجبور به واردات اين لوازم التحرير خارجي شده و رسما اقدام به مونتاژ اين اقلام مي کنند.

بر کسي پوشيده نيست سنين کودکي در شخصيت افراد در سنين بالاتر تاثيرات به سزايي دارد.و ديدن عکس هاي عريان و انتخاب الگو هاي غربي چه تاثيرات مخربي بر روح و روان کودکان ما مي گذارد .لذا پدر و مادر هاي عزيز را به اين نکته جلب مي نمايم .همه اين مسائل به ظاهر کوچک تاثيرات چه بسا بزرگي بر کودکان ما خواهد گذاشت . پدر و مادر هاي عزيز بايد به اين نکته توجه کنند که در پيشگاه خداوند در قبال کودکان خود مسئولند و فرداي قيامت بايد پاسخگوي چگونه تربيت کردن کودکان خود باشند.

مسئولين در سال حمايت از توليد ايراني از اين طرح ايراني حمايت کرده اقدامات لازم جهت توليد پيش از پيش اين محصولات با قيمت پايين تر و کيفيت بالاتر و نيز با کمک به اين اقدام مقدمات توليد ديگر لوازم التحرير همچون مدا و کيف و … را فراهم کنند.

خييرين گرامي با خريد اين دفاتر و هديه دادن آن به کودکان باعث ترويج اين حرکت شوند.

و در آخر به فعالان فضاي مجازي هم توصيه ميکنم در تبليغ هر چه بهتر اين محصولات در سال توليد ملي کم کاري نفرمايند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس